• Frakt 69,- | Gratis over 900,-
  • Rask levering | 3-8 dage
  • Kjøp Trygt | 30 dagers returrett

Bytte & Retur Norge

Ingen handel er avsluttet før du har mottatt, prøvd og godkjent varene dine. Derfor har du 30 dagers angrefrist når du handler hos Shirtstore. Kort sagt – du skal være helt fornøyd. Om ikke får du pengene tilbake!

Dette betyr at du har 30 dager på deg fra at du har mottatt varen, til enten å bytte eller få pengene tilbake for den. Du har naturligvis rett til å åpne forpakningen uten kostnader for å prøve produktet. For å få full tilbakebetaling ved retur må det returnerte produktet være i sin opprinnelige stand.

Hvordan går jeg frem for å bytte en vare?
1.Fyll i returseddelen som du kan laste ned her.
2. Når du returner varen, anbefaler vi at du går tilbake til hentestedet og ber dem om å hjelpe deg med portoen. Du må selv stå for portokostnad. Adressen vår finner du på både hjemmesiden og returseddelen. Spar alltid på kvitteringen fra posten.
3. Når vi har fått returen og godkjent den, sender vi den nye varen til deg.

Hvordan går jeg frem for å returnere en vare?
1.Fyll i returseddelen som du kan laste ned her.
2. Når du returner varen, anbefaler vi at du går tilbake til hentestedet og ber dem om å hjelpe deg med portoen. Du må selv stå for portokostnad. Adressen vår finner du på både hjemmesiden og returseddelen. Spar alltid på kvitteringen fra posten.
3. Når vi har fått returen og godkjent den, betaler vi tilbake pengene.

Hvordan går jeg frem for å reklamere på en vare?
Ved reklamasjon kontakter du alltid først kundeservicen vår og venter på videre instruksjoner om hvordan du går frem for å reklamere på en vare.

Alle pakkene som forlater oss er forsikret. Meld umiddelbart fra til oss dersom pakken og/eller innholdet er skadet når du mottar den. Har du har hentet ut og åpnet pakken og oppdager en skade, kontakt oss. Transportskade skal rapporteres til oss innen "rimelig tid" fra feilen oppdages eller burde oppdages. Reklamasjon innen 2 måneder fra kjøpet anses som "rimelig tid". Ved bytte eller retur står du for transportrisikoen. Spar alltid på følgeseddelen/kvitteringen til returen er avklart. Dette grunnlaget brukes alltid ved eventuelle reklamasjoner til Posten.

Returadresse:
Hybris AB
Genvägen 1
231 62 Trelleborg
Sverige